30/01/12

Det var något tomt inom mig i lördags.
Det började så bra efter ett par glas vin men sen kom starköl och starkcider in i bilden.
Det var inte det att det blev alldeles för mk men jag kan inte minnas samtalen, vad det pratades om.
Men jag mådde bra och jag var lite sådär oövervinnerlig just den kvällen men min dåliga självkänsla sken ändå igenom och jag blev en person jag inte tycker om.
Det syns inte utifrån men jag känner det inuti.
Bestämde mig att ta bussen hem direkt vid ankomsten in till stan, banken är det sista stället jag vill till och alla ska alltid dit.
Fick för mig att svänga in på Bishops arms och ta en öl till, där hittade jag sällskap av trevliga främlingar.
När jag väl lämnat dem för att gå till bussen vände jag på klacken och gick tillbaka. Jag var mycket sällskapssjuk den kvällen och slog mig ner bland dem igen.
En snabb visit på Harrys senare så lämnade jag motvilligt för att hinna med bussen som jag ändå missar.
Får vänta i kylan, full och trött en hel timme.
Jag vet inte hur jag ska beskriva kvällen med få ord, det går inte att säga att det var en bra, rolig eller dålig kväll. Det finns inte heller något mellanting. Det var som sagt någon tomhet som fyllde mig. Kanske den ändå kan beskrivas som sorglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0