21/12/12

Jag pratade om balans. Om den är funnen kan jag inte veta.
Något har i af hänt. Jag vill göra en förändring för jag känner mig förändrad.
Vet inte om jag är galen om jag färgar håret knall oranget. Att färga håret är så typisk "förändring". Men när jag har pengar tatuerar jag mig.
Just nu är jag och min kropp för trött för att kunna somna. Mina tår gör ont efter liteför små skor. Mina ben utmattade efter att ha gått gata, affär efter gata. Min mage tom och kurrandes efter missade måltider. Min hals öm och hes.
Imorgon tar jag fram resväskan för att kunna känna mig förberedd. Bokat in flera möten under dagarna. Det gör mig bra att hålla mig utanför ytterdörren och se ansikten jag tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0