Vilken skitdag det här blev

Började med att jag och mamma fick åka med Moa till djursjukhuset i Hässleholm. Hon mådde dåligt igår natt och spydde en massor. Hon har knappt orkat stå på benen och har legat helt livlös och gnytt emellanåt för att hon haft så ont. Hon hade tydligen dåliga levervärden så nu är hon kvar på djursjukhuset och får dropp.
Sen hemma trillade jag i trappan och tallriken jag höll i föll i tusen bitar. Blev lite smått chockad, halkade på trappsteget å slog i röven och det blev ett jävla kras som lät i halva huset. Sen la jag mig och läste och somnade så nu har jag sovit bort halva dagen. Fan ifall jag inte kan somna ikväll.
Jag vill fan inte vara ledsen mer. Pallar ju inte göra ett skit. Tänker att jag ska ge mig ut och göra det ena efter det andra men det slutar bara med att jag sitter här. Fan ifall jag inte får det där jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0